1 | SERKAN BAYRAM, "İdenin Bilgisinin Kritiği" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2012 |
2 | Sakarya Üniversitesi, "Plato’nun Ruh Anlayışının Siyaset Anlayışına Etkisi" ,, , 2010 |
3 | Sakarya Üniversitesi, "Muhyiddin İbnü’l-Arabi Ontolojisinin Ahmed Bican’daki Yansıması" ,, , 2010 |
4 | BAHATTİN UZUNLAR, "MUHYİDDİN İBNÜ'L-ARABÎ ONTOLOJİSİNİN AHMED BÎCAN'DAKİ YANSIMASI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE TARİHİ, 2010 |
5 | ŞULE KESKİN, "PLATON'UN RUH ANLAYIŞININ SİYASET ANLAYIŞINA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2010 |
6 | ŞULE KESKİN, "Platon’un ruh anlayışının siyaset düşüncesine etkisi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2009 |
7 | BAHATTİN UZUNLAR, "Muhyiddin İbn Arabi Ontolojisinin Ahmed Bican’daki Yansıması" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2009 |
8 | ELİF ERGÜN, "FARABİ'DE YARATMA" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2008 |
9 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "FARABİ'DE YARATMA" ,, FELSEFE, 2008 |
10 | ELİF ERGÜN, "FARABİ DE YARATMA" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE, 2007 |
11 | Sakarya Üniversitesi, "Muhyiddin İbn Arabi'de Mutlak Varlık" ,, , 2006 |
12 | YUSUF TURAN, "MUHYİDDİN İBN ARABİ'DE MUTLAK VARLIK" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE TARİHİ, 2006 |
13 | TUFAN ÇÖTOK, "PRE-SOKRATİK FELSEFEDE "YOKLUK" DÜŞÜNCESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
14 | DİDEM YILDIRIM, "PLATON'UN AHLAK DÜŞÜNCESİNİN EVRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
15 | PINAR ŞİMŞEK, "GAZZALİ'NİN HAKİKAT ARAYIŞINDA BİLGİ - MANTIK VE İMAN İLİŞKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
16 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "PRE-SOKRATİK FELSEFEDE "YOKLUK" DÜŞÜNCESİ" ,, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
17 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "PLATON'UN AHLAK DÜŞÜNCESİNİN EVRİLMESİ" ,, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
18 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "GAZZALİ'NİN HAKİKAT ARAYIŞINDA BİLGİ - MANTIK VE İMAN İLİŞKİSİ" ,, FELSEFE TARİHİ, 2004 |
19 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖMER SEYFETTİN’İN HİKAYELERİNDE TÜRK TOPLUMU" ,, SOSYOLOJİ, 2002 |
20 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "REFİK HALİD KARAY’IN ESERLERİNDE TÜRK TOPLUMU" ,, SOSYOLOJİ, 2002 |
21 | ELİF BİRİNCİ, "ÖMER SEYFETTİN’İN HİKAYELERİNDE TÜRK TOPLUMU" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 2002 |
22 | MİHRİCAN DİNÇ, "REFİK HALİD KARAY’IN ESERLERİNDE TÜRK TOPLUMU" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 2002 |
23 | Sakarya Üniversitesi, "Sosyoloji İçin Konvansiyonalizmin Eleştirisi" ,, , 2001 |
24 | YÜCEL SUNMAN, "SOSYOLOJİ İÇİN KONVANSİYONALİZM ELEŞTİRİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, SOSYOLOJİ, 2001 |
25 | Harran Üniversitesi, "Din Felsefesi Açısından Kutsal (Kutsal hakkında epistemolojik ve ontolojik bir sorgulama)" ,, , 1998 |
İletişim
rkarakus@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 54 54